KONSEPT
Anadolu grub yeni Dünya İşadamları Derneği tek ülke yedi bölge. Anadolu'dan dünyaya açılan kapınız sloganı ile sizleri dünya ile buluşturuyoruz.
Yeni bir dünyanın inşası ile imalattan üretime, üretimden ihracata “herşey insan için” düsturu ile birlikte iş dünyası, üniversite, STK'larla birlikte hareket ederek değişen ve gelişen 4. Sanayi devrimi açılımı ve dijital dünya düzenine adapte olmak düşünce, hizmet anlayışıyla 3'lü çözüm ortaklığı ile yeni bir vizyon yeni bir misyonla hareket ederek, istidama katkı sağlayarak ve yeni dünya düzenine entegre olmak düşüncesi ile “Anadolu'dan Dünyaya açılan kapınız” sloganı ile üstlenmiş olduğumuz ticari faliyetlerle daha da ileri gitmek, yeni fırsatları değerlendirerek ilklere imza atmak hedefimizdir.
Avrupa ve Almanya'da bulunan yabancı kökenli göçmenler uzun zamandan beri 1. Derecede öneme haiz bir ekonomik güç haline geldiler. Bir çok kuruluş bu topluluğa uygun kendi ürünleri için elde edebilecekleri potansiyeli kavradılar. Bu imkanları kullanmak suretiyle rakip firmalar ile olan rekabetlerinde, onlara fark atabilmektedirler. Almanya da bulunan göçmenlerin sayısı hızla artmakta iken, Alman toplumunun nüfusunun azalacağı proknozlarda da öngörülmektedir.
Bu nedenle göçmenlerin tüketimini hesaba katmayanın geleceği fazla parlak olmayacaktır. Global Dünyada yabancı ve bilhassa Müslümanlara yönelik olan pazarda, bu tüketici grubunun ihtiyaç hissettiği tüm alanlarda servis ve hizmet sunmaktayız.
ANA İLKEMİZ; müşteri memnuniyeti ilkesinden vazgeçmemektir!
Biz Avrupa'da yaşayan çeşitli kültürlerden olan insanların, ticari ve sosyal ilişkilerinde köprü görevini üstlenerek, ileriye dönük en mükemmel hizmetleri doğru yerde ve doğru zamanda sunmayı hedefliyoruz.
Ticari kriterlerimiz; iş bilgisi, yeni işe başlayan satış temsilcisi, şirketin hitap ettiği pazar satış ve hizmet şartları hakkında gerekli bilgilere sahip olmak zorundadır. Kendi ürünlerinizi tanıdığınız kadar size rakip olabilecek diğer ürünleride tanımak zorundasınız.
Daima güncel ve aktüel bilgilere sahip olmalıyız..
Çalıştığı şirketini tanıyan ve şirketinin geçmişini ve bugün geldiği noktayı prensiplerini ve geleceğe yönelik hedeflerini bilen temsilci müşterisine, zorlamadan ürünleri tanıtıp satışta başarılı olur.
Kendine karşı, kendi ürününü tanıyan temsilci, rakiplerine karşı daha rahat satış yapar. Şunu unutmayalım! Satılmayan hiçbir ürün yoktur, satamayan satıcı vardır! Ürünlerden önce kendimizi müşteriye kabul ettirmek zorundayız. Uzun vadeli düşünmeliyiz. Kazanca değil hizmete önem vermeliyiz! Müşteri memnuniyetine önem veren bir satış yeni müşterilerin gelmesine vesile olacaktır. En iyi reklam müşteri memnuniyetidir.
HEDEF:
Uzun soluklu bir maratoncu misali, hedefe kilitlenip uzun vadede şirket prensiplerinden taviz vermeden, piyasada kalıcı ve aranır bir marka haline gelebilmektir.
Global Dünya'da yaşayan yabancı tüketicilerin büyük bir ekonomik güç ve pazar haline geldiğini ve müşterilerine daha kaliteli ve hızlı hizmet ürün ulaştırılmasında Dünya'da yabancı kökenli firmalarla, tüketici arasında bir köprü işlevi görmek için, edinmiş oldukları tecrübe potansiyelini sizlerle paylaşmak istiyoruz.
Global Dünya'da yabancılara yönelik olan pazarda, bu tüketici grubunun ihtiyaç hissettiği tüm alanlarda, servis ve hizmet sunmayı kendimize ilke edinip, müşteri memnuniyeti ilkesinden taviz vermeden, başta Global Dünya’daki müşteri potansiyelini kısa, orta ve uzun vadede değerlendirip, yurt dışına başta Türkiye olmak üzere çeşitli ülkelerde zaman içerisinde kalıcı bir marka haline gelebiliriz. Konusunda uzman ekiplerle, gerekli eğitimleri alarak işe başlanırsa, Global Dünya'da yaşayan çeşitli ülke insanlarının ticari ilişkilerinde, köprü görevini üstlenen, ileriye dönük en mükemmel hizmetleri doğru yerde ve doğru zamanda sunmayı hedefliyoruz..
SATIŞ STRATEJİLERİMİZ Global Dünya'da bulunan yabancılar uzun zamandan beri birinci derecede öneme haiz bir faktör haline geldiler. Bir çok kuruluş bu topluluğa uygun hitap tarzıyla kendi ürünleri için elde edebilecekleri potansiyeli kavradılar. Bu imkanı kullanmak suretiyle rakip firmalarla rekabetlerinde onlara fark atabilmektedirler.
Markaların kuruluşundan bugüne kadar gelmiş oldukları konum nedir? Ürünler hakkında ve markanın prensipleri hakkında donanımlı bilgilere sahip olunmalıdır.
Firmalar; ihracata ve iç piyasaya yönelik analizleri bir açılım olarak görmelidirler. Bulunduğu ülke dışında ihracat yapmak için pazara girerken, hedef ülkeye ön hazırlık çalışmasına profesyonel bir ekiple desdek vermek hedeflerimiz arasındadır.
Yeni bir pazar başlangıçda her zaman sıkıntılı ve zordur ama başarmak da zor değildir.
Profesyonel bir sistem, iyi bir pazarlama ekibi ile kısa zamanda sektörde yer edinebilirsiniz.
Hedeflerinizi kısa orta ve uzun vadede belirlediğiniz zaman sektörde kalıcı ve aranir bir marka olursunuz. Türkiye konum olarak, kıtalar arasında köprü olduğu kadar, ortadoğu'ya açılan bir kapıdır.
Bu sebeple Anadolu Yeni Dünya İş adamları Derneği; kıtalar arasında sürekli üretimin ana merkezi haline gelmelidir.
Türkiye'deki ürünlerin ürün kalitesi ve fiyat dengesi bu merkezin esas belirleyici olacaktır.
Rakiplerinizin her zaman olacağı bilinci içinde hareket ederek, reklam ve tanıtıma önem ve ağırlığı vererek kısa zamanda iyi bir noktaya gelebilir, yakın komşu ülkelerinden başlayıp zaman içerisinde diğer komşu ülkeleri arasında ticari işbirliği imkanları oluşacaktır.
Ortadoğu, Rusya ve Türki cumhuriyetleri gibi komşu ülkelerde zaman içerisinde açılım yapılması, kısa, orta vadede acil eylem planı oluşturup kıtalar arasında aktif satış çalışmalarına başlanması esastır.
Yurtdışı satış stratejisinde önceliğimiz; önce muhataplarımızla her türlü pazar araştırma yapılanması gerekmektedir. İşbirliği yapmak istediğimiz ülkeler hakkında bilgiler öğrenmek mükellefiyetimizdir.
MİSYON VE VİZYONUMUZ: Hizmet vermek istediğimiz iş birlikçilerimize kaliteli ve en uygun bütçeyi bir arada sunmak, pazarlama iletişimi ilke ve etik kurallarından ödün vermeden Uluslararası standartlarda uygun hizmet sunmak, müşteri memnuniyetini ana prensiplerimizdir.
Bu bağlamda genel misyonumuzu şöyle ifade edebiliriz. Şirket itibar ve saygınlığını yükseltmek, bilimsel ve teknolojik gelişmeleri izlemek,
tüm çalışanların katılımını sağlamak,
çalışanların iş güvenliğini sağlamak,
müşteri memnuniyetine özen göstermek,
projeleri zamanında teslim etmek,
yapılan imalatlarda kaliteyi korumak,
sorunlara hızlı, güvenli ekonomik çözüm üretmek...
Bize göre her satıcı Bir sosyolog gibi toplumun nabzını nasıl attığını bilmeli ve bir ekonomist gibi piyasa ekonomisinin işleyiş kurallarına hakim olmalıdır.
İnsanların hangi etkiye nasıl bir tepki göstereceğini bilir ve ürettiği fikirlerin altına genel kültürünüde katarak ürününü sihirli bir şekilde satar.
EN İYİ SATICI SATIŞ ŞEKLİ, GÜVENİLİRLİĞİ KÖTÜYE KULLANMAYARAK TECRÜBE VE BİLGİ DEĞİŞİKLİKLERİNİ İSTİSMAR ETMEDEN TASARLANMALIDIR.
GARANTİ KOŞULLARI NET OLMALI, ÜRÜN DEĞERİ VE ÖDENECEK GERÇEK FİYAT BELİRTİLMELİ, ÜRÜN TESLİMİNDEN VAZGEÇİLMESİ HALİNDE TUTUMUNUZ TESPİT EDİLMELİ, ÜRÜNÜN İÇERİĞİ ÜRETİM TARİHİ VE SÜRESİ TESLİMAT VE AMACA UYGUNLUK BELİRLENMELİ, ABARTILI İDDİALARLA MÜŞTERİ DOĞRUDAN VEYA DOLAYLI YÖNDEN YALANSIZ BİLGİ VERİLMELİ, KARŞILAŞMA İÇEREN FİRMALAR İLE YAPILAN KARŞILAŞTIRMA YANILTICI OLMAMALI VE DÜRÜST REKABET İLKELERİNE UYULMALIDIR.
Sonuç olarak günübirlik değil uzun vadeli çalışmalara imza atarken, dürüst, ahlaklı,disiplinli ve profesyonel çalışmayı temel prensip olarak kabul edip, kazanca değil, hizmete önem veren müşterinin yararına olacak bugün veya gelecekler için güzel bir hizmet arzusudur.
Bu amaçlar doğrultusunda daha ileri gitmek, yeni fırsatları değerlendirmek ilklere imza atmak hedefimiz olmalıdır.
Kıtalar arası ve yurt içi-yurt dışındaki STK'lar ile işbirliği sağlanarak, Dünyanın çeşitli ülke ve platformda ülkemizin ve markamızın tanıtımına katkı sağlanmalıdır. Maziden A'tiye yani; geçmişten geleceğe sloganı ile markamızın tanıtımı, misyonu, vizyonu, reklam ve halkla ilişkileri, uzman kadrolarımız ile birlikte alınan kararlar doğrultusunda hareket ederek, hedeflerimize; kısa, orta ve uzun vade olmak üzere yenilik, süreklilik ve başarıya ulaşmak gayemiz olacaktır. Profesyonel bir maratoncu, hâl ve lisan dilinden anlayan bir psikolog gibi yorulmadan yolumuza devam edeceğiz.
Anadolu Grup Yeni Dünya İş Adamları Derneği